Vaihdepätevä ratatyöntekijä, Destia Rail Oy (Kotka, Kouvola)

02.06.2017 03:00:00

Destia Rail Oy

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Destia Rail Oy hakee vaihdepätevää ratatyöntekijää rautateiden kunnossapitoon ja rakentamiseen Kotkaan tai Kouvolaan.

Odotamme

Edellytämme vaihdepätevyyttä sekä useamman vuoden kokemusta vaihteiden mittaus- ja tarkastustoiminnasta. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme reipasta otetta työhön, positiivista asennetta ja oppimishalua, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä suunnitelmallisuutta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Lisäksi tarjoamme monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävistä antaa työpäällikkö Eija Laukkanen, eija.laukkanen@destia.fi tai puh. 040 5557 958

Jätä hakemuksesi tositoimiin 18.6.2017 mennessä.

Sijainti Kouvola, Suomi
Kotka, Suomi