Työnjohtaja

17.06.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Länsi-Suomen tulosyksikkö etsii työnjohtajaa Tampereen alueelle.
Odotamme Odotamme vähintään teknillisen koulun, amk:n tai vastaavan tutkintoa sekä katujen tai maanteiden kunnossapitokokemusta.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme jämäkkää työskentelytapaa, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja yhteistyökykyä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi 30.6.2016 mennessä.
Lisätietoja Johtaja Marko Vasenius, puh. 0400 640 637 tai marko.vasenius@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Pirkkala, Suomi