Työmaapäälliköitä Lahteen ja Helsinkiin

15.09.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Haemme Destian liiketoiminnan kasvaessa Helsinkiin ja Lahteen TYÖMAAPÄÄLLIKÖITÄ <br />
Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Omista vahvuuksistasi ja mielenkiinnon kohteistasi riippuen voit sijoittua katu-, pohja-, insinööri- ja väylärakentamisen sekä energiainfran työmaakohteisiin Etelä-Suomen alueella. Työsuhde on vakituinen ja raportoit projektista vastaavalle työpäällikölle.
Odotamme Tehtävässä menestyminen edellyttää:<br />
• soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. DI, insinööri, teknikko)<br />
• riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä rakennusalan projektienhallinnasta<br />
• hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja<br />
• jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta<br />
• sujuvaa suomen kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi<br />
• ajokorttia
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Hae tehtävää heti osoitteessa www.experis.fi, sillä haastattelut alkavat jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Experis Finlandin rekrytointikonsultti Jani Laine, puh. 045 257 2526 ti 14.9. klo 15-16, pe 16.9. klo 15-16, ma 19.9. klo 15-16 ja to 22.9. klo 15-16.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi