Työmaapäälliköitä kalliorakentamiseen (Koko Suomi)

19.06.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Maanalaisen- tai avolouhinnan työmaapäällikkönä vastaat oman projektisi teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Projektit sijaitsevat valtakunnallisesti, joten työn sijoituspaikkaan on mahdollista vaikuttaa.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta ja riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista ja tuloshakuista työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Pääset toteuttamaan mielenkiintoisia työmaakohteita ympäri Suomea, ja tehtävä tarjoaa erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat projektijohtaja Olli Korhonen (maanalainen louhinta), puh. 050 4016 601 tai olli.korhonen@destia.fi ja tuotantojohtaja Agim Kurteshi (avolouhinta), puh. 040 7004 854 (30.6.-31-7.) tai agim.kurteshi@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 31.7. mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 19.6.2017 - 31.7.2017