Työmaapäälliköitä Destialle (Pohjois-Suomi)

07.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Haemme työmaapäällikköä Pohjois-Suomen alueelle. Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi / projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Tehtävän toimipaikka on Rovaniemi.

Odotamme

Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (DI, insinööri, teknikko),  työkokemusta insinöörirakentamisen betonitöistä, 1-luokan betonityönjohtajapätevyyttä  ja hyviä  yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa työpäällikkö Asko Viitala, puh. 0400 168 026 tai asko.viitala@destia.fi

Sijainti Rovaniemi, Suomi
Avoin, Suomi