Työmaapäällikkö ratarakentamiseen Destia Railille (Etelä-Suomi)

17.02.2017 02:00:00

Destia Rail Oy

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Haemme työmaapäällikköä ratarakentamiseen Etelä-Suomen alueelle.

Työmaapäällikkönä vastaat projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Tehtäviisi kuuluu myös tarjouslaskentaan osallistuminen. Raportoit projektista vastaavalle työpäällikölle.

Odotamme

Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. DI, insinööri, teknikko), riittävää työkokemusta vastaavista ratarakentamisen tehtävistä ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta sekä sujuvaa suomenkielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja antaa työpäällikkö Timo Mustajärvi, puh. 040 6432 999

Sijainti Avoin, Suomi