Työmaapäällikkö, Nurmes

02.03.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Itä-Suomen tulosyksikkö etsii Nurmeksen alueurakkaan työmaapäällikköä.
Odotamme Edellytämme vähintään teknisen koulun/ammattikorkeakoulun tai vastaavan kotimaisen tai ulkomaisen yhdyskunta-, rakennus-, logistiikka- tai konetekniikan tutkintoa. Lisäksi vaaditaan teiden tai katujen ympärivuotista työnjohtotasoista hoitokokemusta vähintään 1 vuosi.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme aktiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, oppimishalua ja yhteistyökykyä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 14.3.2016 mennessä.
Lisätietoja Työpäällikkö Hannu Lukkari, puh. 0400 273 546 tai hannu.lukkari@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Nurmes, Suomi