Työmaapäällikkö, Keski-Suomen alue

05.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Itä-Suomen tulosyksikkö etsii työmaapäällikköä siltakorjaamiseen ja -rakentamiseen Keski-Suomen alueelle. Tehtävän sijoituspaikka on Jyväskylä.
Odotamme Edellytämme soveltuvaa rakennusalan koulutusta, kuten insinöörin tai teknikon tutkintoa ja kokemusta betonirakentamisesta. 1-luokan betonityönjohtajan pätevyys katsotaan eduksi.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme jämäkkää työskentelytapaa, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, yhteistyökykyä sekä matkustusvalmiutta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 4.3.2016 mennessä.
Lisätietoja Työpäällikkö Sauli Kuusjärvi, puh. 0400 142 497 tai sauli.kuusjarvi@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Jyväskylä, Suomi