Työmaapäällikkö kalliorakentamiseen Destialle (Koko Suomi)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme työmaapäällikköä kalliorakentamiseen
Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Omista vahvuuksistasi ja mielenkiinnon kohteistasi riippuen voit sijoittua kalliorakentamisen työmaakohteisiin koko Suomen alueella. Insinööri- ja pohjarakentamisen kokemus ja osaaminen katsotaan eduksi. Raportoit projektista vastaavalle työpäällikölle tai rakennuspäällikölle.
Odotamme Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. DI, insinööri, teknikko), riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä rakennusalan projektienhallinnasta ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta. Tehtävä edellyttää ajokorttia sekä sujuvaa suomenkielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Pääset toteuttamaan mielenkiintoisia työmaakohteita ympäri Suomea, ja tehtävä tarjoaa erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa rakennuspäällikkö (Avolouhinta) Pekka Kotro, puh. 040 7007343 tai pekka.kotro@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä
Sijainti Avoin, Suomi