Työkohdevastaavia, Kuusamo ja Pudasjärvi

13.04.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Oy hakee Kuusamon ja Pudasjärven alueurakoihin työkohdevastaavia.
Kuusamoon etsitään henkilöä vakinaiseen ja Pudasjärvelle vuoden kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen.
Odotamme Odotamme soveltuvaa teknistä koulutusta, insinöörin tai rakennusmestarin tutkintoa. Kunnossapitokokemus ja/tai rakentamiskokemus katsotaan eduksi.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme aktiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, oppimishalua sekä yhteistyökykyä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 4.5.2016 mennessä.
Lisätietoja Työpäällikkö Pekka Korhonen, puh. 0400 378 975 tai pekka.korhonen@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Pudasjärvi, Suomi