Teräs- ja betonirakenteiden kokenut suunnittelija Destialle (Tampere, Vantaa tai Kuopio)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus Haemme teräs- ja betonirakenteiden kokenutta suunnittelijaa Tampereelle, Vantaalle tai Kuopioon
Destian Geo,- silta- ja rakenneyksikköön haetaan teräsrakenteiden ja teräsbetonirakenteiden suunnittelijaa ja/tai projektipäällikköä vaativiin rakenteiden rakennesuunnittelutehtäviin, kuten esim. energialinjojen rakenteet, perustusrakenteet ja/tai infra taitorakenteet. Tehtävän tarkempi sisältö määrittyy palkattavan henkilön osaamisen mukaan.

Odotamme Odotamme hakijalta soveltuvaa teknisen alan koulutusta (insinööri tai DI), sekä vähintään viiden vuoden työkokemusta rakenteiden suunnittelusta. Tehtävästä suoriutuminen edellyttää hyvää Autocad-ohjemiston hallintaa, Office-työkalujen hallintaa. Eduksi katsotaan alan Fise -pätevyydet sekä kokemus projektinjohtotehtävistä.
Ensisijainen sijoituspaikka on Tampere tai Vantaa, myös Kuopio on mahdollinen.

Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Pekka Koivula, puh. 040 7420470 tai pekka.koivula@destia.fi.

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä.
Sijainti Vantaa, Suomi
Tampere, Suomi