Tarjouslaskijoita (Vantaa)

01.08.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme tarjouslaskijoita Etelä-Suomeen infrarakentamisen hankkeisiin. Tehtävään kuuluu pääkaupunkiseudun monipuolisten infrahankkeiden tarjouslaskenta sekä osallistuminen hankkeiden työnsuunnitteluun. Toimit kiinteässä yhteistyössä hankkeiden työnjohdon ja Destian muun hankintaverkoston kanssa. Työpaikka sijaitsee Vantaalla ja työt voi aloittaa sopimuksen mukaan.

Odotamme

Odotamme sinulta teknisen alan koulutusta, suunnitelmallista ja tulosorientoitunutta sekä itsenäistä toimintatapaa. Arvostamme tarkkaa ja huolellista työotetta. Aikaisempi työmaakokemus, betonirakenteiden ja pohjarakentamisen tuntemus sekä hyvä kontaktiverkko katsotaan eduksi.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän toimialan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa tarjouspäällikkö Anttoni Tiainen, puh. 040 7162 822 tai anttoni.tiainen@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 27.8. mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 1.8.2017 - 27.8.2017