Taloussuunnittelija Destialle (Vantaa)

28.12.2016 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme Vantaan pääkonttorillemme taloussuunnittelijaa tietohallinnon ja johtamisen tukitehtäviin.

Taloussuunnittelum tehtäviin kuuluvat muun muassa budjetointi- ja ennusteprosessit, säännöllinen talousraportointi, kustannustavoitteidein toteutuminen ja seuranta, sisäinen laskutus sekä tietohallinnon taloussuunnittelun ja -seurannan kehittäminen.

Tietohallinnon tehtäviin kuuluvat muun muassa päätöksenteon valmistelu ja tukeminen, rutiineistä ja käytännöistä vastaaminen, projekti- ja sopimussalkun hallinta sekä ohjeistuksen ja dokumentaation hallinta. Lisäksi tehtävänä on toiminnan ja prosessien kehittäminen.
Odotamme Odotamme hyvää taloushallinnon ja tietohallinnon tuntemusta, hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, valmiutta ja kykyä omaksua uusia asioita sekä kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Hae tehtävää Pro-Sourcen kautta:  https://prosourcerekry.valueframe.com/rekrytointi/prosource/?valinta=1&tyopaikka=711
Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 28.12.2016 - 8.1.2017