Talouden palvelukeskuksen päällikkö, Vantaa

11.08.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Haemme talouden palvelukeskuksen päällikköä vakituiseen työsuhteeseen Vantaalle.

Talouspalvelukeskuksen tehtäviin kuuluvat kirjanpito tilinpäätöksineen, veroasiat, reskontrapalvelut ja maksuliikenne sekä vakuusjärjestelyt. Talouden palvelukeskuksen päällikön tehtäviin kuuluvat toimintatapojen ja prosessien kehittäminen, organisaation ohjeistus ja neuvonta kirjanpito- ja vero- ja muissa taloushallinnon kysymyksissä sekä esimiestehtävät. Osallistut taloushallinnon asiantuntijana järjestelmien uudistamiseen ja käyttöönottoon. Raportoit konsernin talous- ja rahoitusjohtajalle.
Odotamme Etsimällämme henkilöllä on soveltuva taloushallinnon koulutus ja aikaisempaa kokemusta taloushallinnon eri osa-alueista sekä esimiestehtävistä. Odotamme myös hyviä vuorovaikutustaitoja.

Arvostamme vastuuntuntoista työskentelyotetta, asiakaspalveluhenkisyyttä, joustavuutta ja hyviä tietoteknisiä taitoja. Erityisesti Microsoft Dynamics AX:n tuntemus katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän Suomen johtavassa infra-alan yrityksessä, kattavat henkilöstöedut sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Läheisessä yhteistyössä kanssasi toimii konsernilaskennan tiimi sekä järjestelmätiimi.
Hakeminen Hakemukset Rainmaker pauliina.lehto@rainmaker.fi tai katja.haikarainen@rainmaker.fi sähköpostiosoitteeseen. Hakuaika päättyy 24.8.2015.
Huom. tehtävää ei voi hakea Destian rekrytointijärjestelmän kautta.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa tarvittaessa: Talous- ja rahoitusjohtaja Pirkko Salminen, puh. 050 3022 485 tai pirkko.salminen@destia.fi
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi