Palkka- ja työsuhdeasiantuntija (Vantaa)

31.03.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Tule kanssamme luomaan toimivampaa maailmaa! Olemme rakentamassa asiakaslähtöisesti toimivaa HR-tiimiä ja luomassa uusi ketteriä toimintatapoja. Etsimmekin nyt vakituiseen työsuhteeseen palkkahallinnon ja työsuhdeasioiden asiantuntijaa vahvistamaan HR-tiimiämme Tikkurilaan Vantaalle.

Palkkahallinnon ja työsuhdeasioiden asiantuntijana vastuullasi on kuukausi- ja tuntipalkkaisten työntekijöiden palkkojen laskentaan, viranomaisvelvoitteisiin ja raportointiin liittyvät monipuoliset työtehtävät sekä työsuhdeneuvonta, opastus ja HR-järjestelmän käyttäminen. Toimit osana työsuhde- ja palkanlaskentatiimiä, olet HR Business Partnerin oikea käsi, ja osallistut aktiivisesti palkanlaskennan ja työsuhdeasioiden prosessien ja toimintatapojen sekä työvälineiden kehittämiseen yhteistyössä tiimisi kanssa.

Odotamme

Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi tai opistoasteen tutkinto) ja hallitset MS Office-ohjelmat. Edellytämme aiempaa kokemusta palkanlaskennasta ja työsuhdeasioiden hoitamisesta.

Arvostamme positiivista asennetta, asiakaspalveluhenkisyyttä, mutkatonta tiimityöskentelytaitoa sekä hyviä vuorovaikutustaitoja. Toivomme, että sinulla on aito halu kehittää työtäsi ja työyhteisöäsi sekä taito saattaa asiat loppuun asti. Sinulla on myös valmiudet itsenäiseen ongelmanratkaisuun ja persoonana olet tarkka ja täsmällinen.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle paikan ammattitaitoisessa HR-tiimissä, jossa asioita ajatellaan liiketoiminta-  ja asiakaslähtöisesti, kattavat henkilöstöedut sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla. Tervetuloa tositoimiin!

Lisätietoja

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen 11.4.2017 mennessä.

Lisätietoja antaa palkkahallinnon palvelupäällikkö Jutta Zetterman, puh. 040 5384 307 3.4.2017 klo 9-12 tai sähköpostilla jutta.zetterman@destia.fi

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 31.3.2017 - 11.4.2017