Laatuvastaava (Koko Suomi)

01.08.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme laadunhallinnan ammattilaista Destian keskitetyn tarjoustoiminnan tehtäviin. Tehtävään kuuluu osallistuminen suurten ja hankintamalliltaan vaativien infrahankkeiden tarjoustoimintaan.  Osallistut tarjouksien aineiston laatimiseen ja kokonaisuuden koordinointiin sekä kehittämiseen. Toimit kiinteässä yhteistyössä tarjousprojektien organisaation ja Destian muun laatu-, tarjous,- ja suunnitteluverkoston kanssa. Työt voi aloittaa sopimuksen mukaan ja tehtävän sijoituspaikka on sovittavissa.

Odotamme

Edellytämme sinulta teknisen alan koulutusta sekä kokemusta rakentamishankkeista ja tarjoustoiminnasta. Lisäksi odotamme suunnitelmallista ja tulosorientoitunutta sekä itsenäistä toimintatapaa. Arvostamme tarkkaa ja huolellista työotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme erinomaisen mahdollisuuden kehittyä allianssihankintamallin ja tarjoustoiminnan vahvaksi ammattilaiseksi, hyvät urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa tarjouspäällikkö Sari Toivonen, puh. 040 580 4031 tai sari.toivonen@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 27.8. mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 1.8.2017 - 27.8.2017