Kiskohitsaajia Itä-Suomeen

16.09.2016 03:00:00

Destia Rail Oy

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Rail Oy hakee valmiita ammattilaisia tai koulutuksen kautta ammattiin valmistuvia kiskohitsaajia ratojen rakentamis- ja kunnossapidon projekteille eri puolille Itä-Suomea.
Odotamme Edellytämme levyseppähitsaajan tai vastaavaa koulutusta sekä mielellään kokemusta vastaavista tehtävistä. Lisäksi tehtävästä suoriutuminen vaatii Be-luokan ajo-oikeutta sekä matkustusvalmiutta.<br />
Ratatyö ja ratahitsauspätevyydet katsotaan hakijalle eduksi, mutta tarvittaessa myös koulutamme ja pätevöitämme ratahitsaajan tehtävään.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi 17.10.2016 mennessä osoitteessa www.destia.fi.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävistä antaa työmaapäällikkö Aki Korkiakoski, aki.korkiakoski@destia.fi tai puh. 040 0237 737.<br />
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Avoin, Suomi