IT-arkkitehti Destialle (Vantaa)

05.01.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Tehtäviin kuuluu Destian IT-arkkitehtuurin ja integraatioiden keskitetty hallinta, kehittäminen ja valvonta sekä prosessien kehittäminen (kehitys, testaus, ylläpito). Lisäksi vastuualueeseen kuuluvat IT-arkkitehtuurin ja integraatioiden muutostöiden suunnittelu ja hallinta, toimittajayhteistyö sekä liiketoiminnan digitalisoinnin ja uusien ratkaisujen kehittämisen tukeminen.
Odotamme Odotamme kykyä hallita IT-ratkaisuja ja integroituja kokonaisuuksia, hyvää kokonaisnäkemystä ICT-palveluiden kehittämisestä ja hallinnasta ja pilvialustojen tuntemusta. Eduksi katsomme Azuren ja Microsoft teknologioiden tuntemuksen sekä integraatio-osaamisen.

Tehtävässä menestyminen edellyttää projektinjohtamistaitoja, hyviä vuorovaikutustaitoja, sujuvaa englanninkielen taitoa sekä yhteistyö- ja verkostoitumiskykyä.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa tietohallintojohtaja Jaana Saarela, jaana.saarela@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme toteuttamaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 22.01.2017 mennessä.
Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 5.1.2017 - 12.1.2017