HR-harjoittelija (Vantaa)

12.05.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Etsimme  oma-aloitteista ja yhteistyökykyistä HR-harjoittelijaa kesäksi täydentämään 15 hengen HR-tiimiämme. HR-harjoittelijana tulet työskentelemään kaikkiin HR-prosesseihin liittyvissä avustavissa rooleissa kattaen muun muassa koulutus- ja pätevyystietojen ylläpitoa, HR-järjestelmiin liittyvien tietojen ylläpitoa ja ohjeistusta, sekä henkilöstömuistamisiin liittyviä tehtäviä. Tehtävässä pääset tutustumaan kattavasti suuren yrityksen henkilöstöprosesseihin ottaen samalla ensiaskeleesi käytännön HR:n parissa. Emme odota sinun olevan valmis HR-ammattilainen, vaan etsimme potentiaalia!

Odotamme

Tehtävässä menestyminen vaatii ennen kaikkea oma-aloitteisuutta ja hyviä yhteistyötaitoja. Odotamme sinulta kyvykkyyttä tuottavaan, itsenäiseen työskentelyyn, sekä sujuvaan yhteistyöhön erilaisten sisäisten sidosryhmien kanssa. Tulet työskentelemään MS Officen lisäksi useiden HR-järjestelmien parissa, joten tietoteknisten taitojesi tulee olla hyvällä tasolla. Tehtävässä pääset näkemään, miten ison yrityksen henkilöstöpuoli toimii, ja saat käytännön kokemusta erilaisista HR-prosesseista.

Odotamme oma-aloitteista ja reipasta otetta työntekoon, kykyä tehdä laadukasta yhteistyötä erilaisten sisäisten sidosryhmien kanssa, hyviä tietoteknisiä perustaitoja, kykyä omaksua perusasiat uusista järjestelmistä nopeasti sekä suomen kielen taitoa. Katsomme eduksi soveltuvan opintotaustan esimerkiksi kauppatieteiden tai kasvatustieteiden puolelta.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle paikan ammattitaitoisessa HR-tiimissä, jossa asioita ajatellaan liiketoiminta-  ja asiakaslähtöisesti. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Vantaan Tikkurilassa. Tervetuloa tositoimiin!

Hakeminen

Lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF- muodossa viimeistään 17.5.2017 täältä: https://apply.atalent.fi/hr-harjoittelija-destia-5-2017. Huomioithan, että hakemuksia käydään läpi jo hakuajalla.

Lisätietoa tehtävästä antaa työhyvinvointiasiantuntija Satu Angervo, puh. 0400 017 831 tai satu.angervo@destia.fi  pe 12.5. klo 11.30 – 13 tai ma 15.5. klo 10 – 11. Hakuprosessista lisätietoa tarjoaa aTalentin Recruitment Manager Mia Paatsalo (+358 50 4680 610, mia.paatsalo@atalent.fi).

Työsuhteen laatu Määräaikainen työsuhde
Sijainti Vantaa, Suomi