Hankintainsinööri Destialle (Vantaa)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme hankintainsinööriä Vantaan toimipisteeseen infrarakentamisen hankkeisiin.Tehtäviisi kuuluu Etelä-Suomen monipuolisten infrahankkeiden materiaali- ja alihankintojen koordinointi, kilpailuttaminen, urakkaneuvottelut sekä hankinta-asiakirjojen valmistelu ja markkinoiden seuranta. Toimit kiinteässä yhteistyössä hankkeiden työnjohdon ja Destian muun hankintaverkoston kanssa.
Odotamme Teknisen tai kaupallisen alan soveltuvaa koulutusta sekä järjestelmällistä, suunnitelmallista ja tulosorientoitunutta toimintatapaa. Arvostamme myös kykyä itsenäiseen työskentelyyn, sopimusosaamista ja neuvottelutaitoa sekä suomen ja englannin sujuvaa kielitaitoa. Katsomme eduksi muun kielitaidon (esim. venäjä ja puola), aikaisemman kokemuksen hankinnasta, työmaalla työskentelystä ja kansainvälisistä hankinnoista  sekä aiemman työkokemuksen energiainfran tai kalliorakentamisen aloilta. Työ edellyttää matkustamisvalmiutta.

Tarjoamme Itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa hankintapäällikkö Matias Honkarila,  puh. 040 3528982 tai matias.honkarila@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä
Sijainti Vantaa, Suomi