Geosuunnittelun ryhmäpäällikkö Destiaan (Tampere tai Oulu)

24.10.2016 03:00:00

<span style="font-size:12px">Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhti&ouml;, joka rakentaa, yll&auml;pit&auml;&auml; ja suunnittelee liikennev&auml;ylien ja ratojen sek&auml; liikenne- ja teollisuusymp&auml;rist&ouml;jen lis&auml;ksi kokonaisia elinymp&auml;rist&ouml;j&auml;. Vuonna 2015 yhti&ouml;n liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ymp&auml;ri Suomen.<br />
Destian Asiantuntijapalvelut ty&ouml;llist&auml;&auml; yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneit&auml; suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyv&auml;t palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme j&auml;rkev&auml;t ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edell&auml;k&auml;vijyytt&auml; ja erinomaiset osaajat.</span>

Tehtävän kuvaus <span style="font-size:12px">Destian Geo-, silta- ja rakenneyksikk&ouml;&ouml;n haetaan kokenutta geosuunnittelijaa ryhm&auml;p&auml;&auml;llik&ouml;ksi niin talo-, teollisuus- ja aluegeotekniikan ett&auml; v&auml;yl&auml;- ja siltageotekniikaan osaajien esimieheksi. Ryhm&auml;p&auml;&auml;llik&ouml;n teht&auml;v&auml;ss&auml; vastaat mm. l&auml;hiesimiesty&ouml;st&auml; ryhm&auml;ss&auml;si, ty&ouml;nhankinnasta, asiakasty&ouml;st&auml; ja yhteisty&ouml;st&auml; muiden yksik&ouml;n ryhmien kanssa.</span><br />
&nbsp;
Odotamme <span style="font-size:12px">Odotamme hakijalta teht&auml;v&auml;&auml;n soveltuvaa teknisen alan koulutusta (insin&ouml;&ouml;ri tai DI) sek&auml; kokemusta geosuunnittelun alalta v&auml;hint&auml;&auml;n 10 vuoden ajalta. Teht&auml;v&auml;st&auml; suoriutuminen edellytt&auml;&auml; my&ouml;s hyv&auml;&auml; Autocad-ohjemiston sek&auml; Office-ty&ouml;kalujen hallintaa. Aikaisempi esimiesty&ouml; sek&auml; alan FISE-p&auml;tevyydet katsotaan eduksi.</span><br />
&nbsp;
Tarjoamme <span style="font-size:12px">Tarjoamme monipuolisen teht&auml;v&auml;n infra-alan n&auml;k&ouml;alapaikalla, miss&auml; p&auml;&auml;set hy&ouml;dynt&auml;m&auml;&auml;n alan kehittyneimpi&auml; ty&ouml;menetelmi&auml;. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkil&ouml;st&ouml;edut sek&auml; reilut ja ammattitaitoiset ty&ouml;kaverit. Ty&ouml;yhteis&ouml;ss&auml; jokaisen ty&ouml;panosta arvostetaan &ndash; meill&auml; ihmiset viihtyv&auml;t ja p&auml;&auml;sev&auml;t vaikuttamaan. Meill&auml; tehd&auml;&auml;n t&ouml;it&auml; rehdisti, rohkeasti ja taidolla.</span>
Lisätietoja <span style="font-size:12px">Lis&auml;tietoja teht&auml;v&auml;st&auml; antaa yksik&ouml;n p&auml;&auml;llikk&ouml; Pekka Koivula, puh. 040 7420470 tai pekka.koivula@destia.fi.</span><br />
<span style="font-size:12px">Huomioithan yst&auml;v&auml;llisesti, ett&auml; s&auml;hk&ouml;postiosoite on vain lis&auml;tiedusteluja varten. Hyv&auml;ksymme vain j&auml;rjestelm&auml;n kautta tulleet hakemukset.<br />
<span style="font-weight:bold">Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!</span></span>
Hakeminen <span style="font-size:12px">J&auml;t&auml; hakemus ja CV 13.11.2016 menness&auml;.</span>
Sijainti Oulu, Suomi
Tampere, Suomi