Geosuunnittelun projektipäällikkö, Vantaa tai Tampere

19.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti.

Tehtävän kuvaus Geosuunnitteluyksikköön haetaan kokenutta projektipäällikköä
- Talo-, teollisuus- ja aluegeotekniikkaan sekä
- Väylä- ja siltageotekniikkaan
Projektipäällikön tehtävässä vastaat projektien laadukkaasta toteutuksesta monipuolisessa geotekniikan tehtäväkentässä.
Odotamme Tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (insinööri tai DI) sekä kokemusta haettavan tehtävän tuloksellisesta hoitamisesta. FISE AA-vaativuusluokan ja/tai FISE aa-vaativuusluokan pohjarakennesuunnittelijan pätevyys sekä 10 vuoden työkokemus geoteknisestä suunnittelusta katsotaan eduksi. Arvostamme erityisesti destialaista asennetta tarttua asioihin, tahtoa huolehtia tehtävät suunnitelmallisesti ja luotettavasti alusta loppuun sekä positiivista otetta ja yhteistyötaitoja.
Muuta Tehtävän sijoituspaikka voi olla Vantaan ja Tampereen lisäksi myös muu Destian toimipaikka.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Lisätietoja Yksikön päällikkö Tuomo Haapala, puh. 040 549 1881 tai tuomo.haapala@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 18.3.2016 mennessä.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Vantaa, Suomi