Destian iLIITU on liikenneturvallisuustyön palvelu

23.08.2017 09:44:00

Liikenneturvallisuustyö pohjautuu vuorovaikutteisuuteen, jatkuvuuteen ja suunnitelmalliseen toteutukseen. Destia tarjoaa kattavan valikoiman liikennesuunnittelun palveluja alueellisista liikenneturvallisuus-suunnitelmista esiselvityksiin ja suunnitelmien liikenneturvallisuusarviointeihin. iLIITU on Destian kehittämä uuden aikakauden paikkatietoperustainen työkalu ja toimintamalli, joka kattaa kaikki liikenneturvallisuustyön osa-alueet.

iLIITUssa ajankohtainen turvallisuustieto on aina saatavilla. Uudessa toimintamallissa kunnat, ELY-keskukset ja muut toimijat voivat joustavasti hyödyntää tarpeeseensa sopivia palveluita iLIITU-konseptin alta. Palvelu on käytössä jo yli 40 organisaatiossa.

iLIITUn tiedoista asiakas saa onnettomuudet alueittain, onnettomuustyypit ja onnettomuuksien olosuhteet. iLIITU tarjoaa asiakkaalle suunnittelun lisäksi monipuoliset yhteenvedot, kartat ja analyysit. Selkeät mittarit puolestaan sitouttavat jatkuvaan seurantaan ja kehittämiseen. Lisäksi järjestelmästä löytyy uudet liikenneturvallisuutta koskevat ohjeet ja oppaat. Internetpohjainen iLIITU-konsepti on helposti monistettavissa ja mahdollistaa näin tietoalustan laajemman hyödyntämisen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä:
Christel Kautiala, johtava konsultti Puh. 050 591 1605, sähköposti: christel.kautiala(at)destia.fi