Betonirakentamisen työnjohtaja Destialle (Itä-Suomi)

01.11.2016 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Itä-Suomen tulosyksikkö etsii betonirakentamisen työnjohtajaa Itä-Suomeen. Toimenkuvaan kuuluu hankintojen tekeminen, työvoiman resursointi, työn suorituksen johtaminen, valvonta sekä kustannusseuranta. Suuremmissa hankkeissa raportoit työmaapäällikölle vastuualueesi töiden etenemisestä. Pienempien hankkeiden osalta toimit itsenäisesti työmaapäällikkönä ja raportoit töiden etenemisestä suoraan työpäällikölle.
Toimintasi on tukemassa Destian strategiaa olla kasvamassa kannattavasti inframarkkinoilla omaa osaamistamme hyödyntäen.
Tehtävän sijoituspaikka on Kuopio tai sopimuksen mukaan.
Odotamme Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (insinööri, teknikko),  työkokemusta insinöörirakentamisen betonitöistä, 1-luokan betonityönjohtajapätevyys  ja hyviä  yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Hakeminen Jätä hakemus ja CV 30.12.2016 mennessä.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa työpäällikkö Harri Korhonen, puh. 0400 943 596 tai harri.korhonen@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Sijainti Kuopio, Suomi
Avoin, Suomi