Asiantuntijapalveluiden johtaja

28.09.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme tositoimiin Asiantuntijapalvelut- tulosyksikön johtajaa

Infran suunnittelu- ja tiestötietopalveluihin keskittyneet Destian Asiantuntijapalvelut ovat matkalla alan ykköseksi.  Viimeiset kaksi vuotta olemme panostaneet positiiviseen ”tekemisen meiningin” ilmapiiriin, myynnin kehittämiseen, sekä digitalisaatioon. Näissä olemme erinomaisella kehityspolulla  -  ja nyt olemme siirtymässä seuraavalle kaarelle panostamaan entistä enemmän osaamisen kehittämiseen ja laajentamiseen, uusiin konsepteihin sekä asiakaslähtöiseen toimintatapaan. Olemmekin etsimässä Sinua johtamaan Asiantuntijapalvelumme asiakkaan ykkösvalinnaksi. Työssäsi painottuu vahvasti asiantuntijoidemme osaamisen kehittäminen sekä myynnillisen otteen vahvistaminen.

Vastaat itsenäisesti Destian Asiantuntijapalveluiden johtamisesta strategian suuntaviivojen mukaisesti, henkilöstön osaamisen ja osaajien kehittämisestä, rekrytoinneista, palveluiden myynnistä ja markkinoinnista sekä yhteistyöstä kumppanien ja sisäisten toimijoiden kanssa. Lisäksi vastaat Asiantuntijapalveluille asetettujen tulos- ja henkilöstötavoitteiden saavuttamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä.

Destialaisena toimit Destian vision, mission, arvojen, eettisten periaatteiden sekä toimintaohjeiden mukaan. Edistät Destian liiketoimintaa sekä sisäistä yhteistyötä  ja varmistat, että kaikkia lakeja, sopimuksia sekä Destian toimintaperiaatteita noudatetaan.

Odotamme

Odotamme Sinulta vahvaa alan sisällöllistä osaamista. Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja kokemusta asiantuntijaorganisaation johtamistehtävistä. Muuttuvassa toimintaympäristössä yhdistät valmentavan henkilöstöjohtamisen ja tuloksellisen liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisen onnistuneesti. Tehtävä edellyttää hyviä yhteistyö- ja neuvottelutaitoja sekä sujuvaa englanninkielen taitoa. Työn sijainti sopimuksen mukaan.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle haastavan johtotehtävän, kunnianhimoiset tavoitteet sekä innostavan ilmapiirin. Työssäsi pääset vaikuttamaan Destian menestykseen tulevaisuudessa.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöjohtaja Taru Salo, puh. 050 4482 960 ke 11.10. klo. 10.30-12.

Hakeminen

Jätä hakemuksesi 15.10.2017 mennessä.

Liity joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 28.9.2017 - 15.10.2017