Jyväskylän Riukumäen kallioalueella avoimien ovien päivä

01.11.2013 15:30:00

Destia Oy:n Kiviainesyksikkö järjestää avoimien ovien päivän Jyväskylän Riukumäen kallioalueella lauantaina 9.11.2013 klo 10.00 - 14.00. Tule tutustumaan toimintaamme koko perheen voimin. Tarjoamme lämmintä lihasoppaa ja kasvissosekeittoa klo 11.00 – 14.00 sekä kahvia, mehua ja pullaa. Paikalla myös Parkour Akatemia, joka järjestää lapsille esityksiä ja ohjattua tutustumista lajiin. Esitykset tasatunnein, mukana ”Hämis Perttu” ystävineen. Tapahtumassa lisäksi arvonta, jonka pääpalkintona on murskekuorma sekä pienempiä palkintoja. Paikalla myös minikaivuri ja Destia Oy:n muuta kalustoa.

Voit noutaa kallioalueelta Destia Oy:n kalliomursketta omaan käyttöön ILMAISEKSI henkilöauton peräkärryyn tai sitä pienempään kuljetusvälineeseen. Muista ottaa oma lapio ja kärry tai ämpäri mukaan! Valmistaudu myös talveen; rajoitettu määrä hiekoitussepeliä 10,00 € / annos (sis. alv 24 %).

Erikoistarjous tapahtumassa tilauksen tekeville

Kaikki murskelajikkeet toimitettuna 7,00 €/tn (+ alv 24 %), Jyväskylän kaupunkialueelle ja Laukaa - Tikkakoski taajamaan. Murskelajikkeiden määrä on rajallinen, joten kannattaa olla nopea. Yksi kuorma per asiakas, mursketta myydään vain omaan käyttöön. Asiantunteva henkilökuntamme neuvoo määrien laskemisessa sekä murskelajikkeen valintoihin liittyvissä kysymyksissä. Toimitus viikolla 47 myyjän määräämässä järjestyksessä ja aikana. Voit myös merkitä murskeen paikan pihaasi ja toimitamme sen merkittyyn paikkaan.

Tervetuloa!

Ajo-ohje tapahtumaan sekä tarjouskuormien toimitusalue.

Lisätietoja: työnjohtaja Jyrki Saarela p. 040 530 2117, jyrki.saarela@destia.fi