Vastuullisuus

10.12.2015 11:20:00

Tyytyväinen asiakas on yksi Destian vastuullisuuden kulmakivistä, kertoo viestintäpäällikkö Johanna Otranen.

Destian viestintäpäällikkö Johanna Otranen, mikä vastuullisuuden merkitys Destialle on?

"Vastuullisuus kuvaa meidän destialaisten tapaa toimia. Perustana ovat arvomme ja eettiset ohjeemme.
Tyytyväinen asiakas on yksi vastuullisuutemme kulmakiviä: tähtäämme asiakkaan ykkösvalinnaksi. Paikallisesti toimimalla olemme asiakkaan lähellä ja toteutamme parhaat mahdolliset infraratkaisut, jotka palvelevat sekä kansalaisten että yritysten tarpeita. Asiakastyytyväisyys kertoo, miten hyvin onnistumme toiminnassamme. Se myös ohjaa toimintamme kehittämistä.

Turvallisuus on tekemisemme keskiössä. Se on meille tielläliikkujien turvallisuuden sekä työntekijöidemme ja alihankkijoidemme työturvallisuuden takaamista. Edistämme turvallisuutta joka päivä ja samalla teemme työtä resurssi-, materiaali- ja energiatehokkuuden parantamiseksi. Destialla on lukuisia projekteja eri ympäristöissä, ja toiminnastamme syntyy väistämättä ympäristövaikutuksia. Tavoittelemme luonnon monimuotoisuuden säilyttämistä ympäristövaikutuksia minimoimalla.

Työllistämme infra-alan ammattilaisia läpi Suomen. Myös hankintamme ovat suurelta osin paikallista palveluhankintaa. Palvelukirjomme avaa kiinnostavia töitä niin nuorille kuin kokeneemmillekin toimivamman maailman tekijöille."