iLIITU-päivä kokoaa liikenneturvallisuudesta kiinnostuneet yhteen

28.11.2018 12:18:00

iLiitu-päivä järjestetään taas 4.12.2018 Helsingissä.

Destian kehittämässä paikkatietoperusteisessa liikenneturvallisuustyön työkalussa ja toimintamallissa ajankohtainen turvallisuustieto on aina saatavilla. iLIITU-liikenneturvallisuuspalvelu kattaa kaikki liikenneturvallisuustyön osa-alueet. Useat kunnat ja kaupungit sekä ELY-keskukset (Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskukset) hyödyntävät palvelua seuraamalla alueensa liikenneympäristöä sekä kehittämällä tätä entistä turvallisemmaksi.

– Destia on liikenneturvallisuuden osaamisessa kärkinimiä ja tarjoamamme iLIITU-työkalu tukee kuntia tavoitteissaan olla houkuttelevin sekä turvallisin paikka asua jokaiselle kuntalaiselle. Kehitämme jatkuvasti työkalua eteenpäin ja perinteisesti näillä vuoden välein järjestettävillä iLIITU-päivillä on käyty läpi alustan uudistusten ja käyttövinkkien lisäksi muita ajankohtaisia aiheita liikenneturvallisuuteen liittyen. Tänä vuonna mukana on Suomen riistakeskus kertomassa eläinonnettomuuksien tilastoinnista sekä Poliisihallituksen edustaja kertomassa poliisin onnettomuustilastoinnista ja datan analysoinnista. Toki tilaa on myös käyttäjien omille kokemuksille ja verkostoitumisellekin, summaa iLIITU-palvelua kehittävä Christel Kautiala.

Destia järjestää liikenneturvallisuus- ja iLIITU-päivän tiistaina 4.12.2018 klo 12.30-16.00 Liikennevirastossa, Helsingissä. Tilaisuudesta on saatavilla myös video tai Skype-linkki etäosallistumista varten.
Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille iLIITU-palvelusta kiinnostuneille.

Ilmoittaudu mielellään viimeistään 28.11.2018 mennessä; https://www.lyyti.in/iLiitu2018

Lisätietoa: Destia Oy, johtava konsultti Christel Kautiala, p. 050 591 1605