Destia voitti Etelä-Savon tievalaistuksen palvelusopimuksen vuosille 2017–2022

06.02.2017 10:30:00

Destia on voittanut viisivuotisen tievalaistuksen palvelusopimuksen Etelä-Savossa. Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen kilpailuttama urakka alkaa huhtikuussa 2017 ja päättyy toukokuussa 2022.

Etelä-Savon kunnossapidettävä valaistusverkko rakentuu tie- ja katuvalokeskuksista, valaistuspisteistä sekä verkon sähköistykseen käytetyistä maakaapeleista ja ilmajohdoista. Palvelusopimuksen mukaisesti Destia vastaa näiden kunnossapidosta sekä uudisrakentamisesta.

– Etelä-Savon tievalaistusurakan voittaminen tekee Destiasta markkinajohtajan. Yli puolet ely-keskusten kilpailuttamista tievalaistusten palvelusopimuksista on nyt meidän urakoimia. Voitto tukee asettamiamme tavoitteita solmia pitkäaikaisia palvelusopimuksia valtakunnallisesti valaistuksen kunnossapidosta ely-keskusten sekä kaupunkien kanssa, kertoo työpäällikkö Hannu Takala.

Destia huolehtii ely-keskusten kilpailuttamista tievalaistuksista Etelä-Karjalassa, Varsinais-Suomessa, Kymenlaaksossa, Pohjois-Savossa, Kanta-Hämeessä, Länsi-Uudellamaalla ja Pirkanmaalla sekä jatkossa myös Etelä-Savossa.

Lisätietoa: Destia Oy, työpäällikkö Hannu Takala, p. 0400 174 400, hannu.takala(a)destia.fi

Tiedostot

release.html