Destia polkee hyvää mieltä ja apua Syyriaan

30.05.2018 08:27:35

Destia osallistuu Kilometrikisan sisällä olevaan Suomen Punaisen Ristin Ketjureaktio-keräykseen. Tarkoituksena on pyöräilemällä kohottaa kuntoa ja työhyvinvointia sekä karttuvien kilometrien avulla kerätä lahjoituksia sodan vammauttamien ihmisten auttamiseen Syyriassa.

Kilometrikisa on yritysten, työyhteisöjen tai minkä tahansa joukkueiden välinen leikkimielinen kilpailu, jossa kerätään pyöräillen sekä kilometrejä että minuutteja. Destia lupaa lahjoittaa Suomen Punaiselle Ristille yhden euron jokaisesta joukkueen polkemasta 25 kilometristä.

– On mahtavaa, että voimme samalla kertaa aktivoida omaa henkilöstöämme pitämään huolta hyvinvoinnistaan ja auttaa hädässä olevia Syyriassa. Kilometrikisa ei vaadi mitään hifistelyä: jokainen kilometri lasketaan ja kaikki pyörät ovat yhtä hyviä, työhyvinvointiasiantuntija Satu Angervo Destiasta iloitsee.

Luonnossa oleminen alentaa tutkitusti stressiä ja tuo mielihyvää, joten Destia haluaa kannustaa työntekijöitään pitämään huolta itsestään. Samalla yrityksenä Destia haluaa tukea aikamme suurimman humanitaarisen kriisin keskellä kamppailevia paikan päällä.

– Pienillä asioilla on merkitystä. Jos polkemalla pystyy tuomaan iloa sekä itselle että muille, miksi sitä ei tekisi. Siksi haluamme haastaa mukaan myös muita tekemään hyvää. Haastamme mukaan NCC:n, Liikenneviraston sekä Helsingin kaupunkiympäristön ja toivomme, että ketjureaktio lähtee sananmukaisesti liikkeelle, Angervo haastaa.

Kilometrikisaa 2018 poljetaan 1.5.–22.9.

Syyrian sota on jatkunut seitsemän vuotta, ja se on aikamme suurin humanitaarinen kriisi. Ketjureaktio-keräyksen varoilla Punainen Risti kuntouttaa vammautuneita paikallisesti Aleppon ja Damaskoksen kuntoutuskeskuksissa. Lahjoituksilla rahoitetaan esimerkiksi proteeseja, kainalosauvoja, fysioterapiaa sekä psykologin tukea
Työhyvinvointiasiantuntija Satu Angervo, satu.angervo(at)destia.fi, 0400 017 831

Tiedostot

release.html