Vihertyöntekijä Destialle (Raahe, Ylivieska)

10.01.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme vihertyöntekijää määräaikaiseen työsuhteeseen Raaheen tai Ylivieskaan. Tehtäviin kuuluu pensas- ja puulalueiden hoitoa, nurmialueiden hoitoa, laadun seurantaa ja dokumentointia, alihankinnan ohjausta ja valvontaa sekä työnsuunnittelua.
Odotamme Edellytämme viheralan koulutusta, vähintään vuoden työkokemusta viheralan töistä sekä BE-ajokorttia.
Tarjoamme Itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antavat työmaapäällikkö Ari Jokela, puh. 040 5515049 ja työkohdevastaava Antti Kukkola, puh. 0400 691561

Työsuhteen kesto 1.4.2017-30.9.2017

Tule joukkoomme toteuttamaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV  12.2.2017 mennessä
Työsuhteen laatu Määräaikainen työsuhde