Vihertöiden työnjohtaja Destialle (Jyväskylä)

11.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Haemme hortonomia työnjohtotehtäviin Jyväskylän ympäristöön. Työnjohtajana osallistut ympärivuotisesti hoito- ja kunnossapitourakoiden sekä rakentamisurakoiden työnjohtoon tie-, katu-, piha- ja puistoalueilla. Tehtäviisi kuuluu töiden organisointia ja työsuorituksen johtamista sekä -valvontaa. Osallistut tarjouslaskentaan ja toimit tiimisi viherasiantuntijana.

Odotamme

Odotamme hortonomin koulutusta ja suomenkielen taitoa. Työnjohtokokemus hoito- ja kunnossapitotöissä tai viherrakentamisessa katsotaan eduksi. Arvostamme vastuullista ja ahkeraa työotetta sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Et pelkää tarttua uusiin tehtäviin ja haluat toteuttaa onnistuneita projekteja yhdessä muiden kanssa. Oman auton käyttömahdollisuus on edellytyksenä tehtävän hoidossa.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja tehtävästä antaa työpäällikkö Jukka Pitkänen, puh. 0400 243 373

Liity joukkoomme toteuttamaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Jyväskylä, Suomi
Hakuaika 11.3.2017 - 2.4.2017