Viestinnän asiantuntija (Vantaa)

06.06.2017 03:00:00

Destia on suurin infra-alaan erikoistunut yhtiö Suomessa. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan ja vaativasta pohjarakentamisesta aina energia- ja infrarakentamiseen saakka. Monipuolisen osaamisemme ansiosta toteutamme suuria ja edistyksellisiä ratkaisuja. Ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista tehden ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa. Me 1 500 tositoimijaa luomme toimivampaa maailmaa tinkimättömällä asenteella, aina rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Tehtävän kuvaus

Haemme nyt tositoimiin Vantaalle viestinnän asiantuntijaa

Etsimme Destian konserniviestintään vahvistukseksi viestinnän asiantuntijaa, joka ymmärtää tarinoiden tärkeyden monikanavaisessa viestinnässä ja toteuttaa tarinoita monimutkaisistakin asioista kiinnostavasti eri kanaviimme. Viestinnän asiantuntijana olet osa pientä ja tehokasta konserniviestinnän tiimiä, jonka tehtävät ovat hyvin monipuoliset sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä aina talous- ja markkinointiviestintään. Sinulta toivotaan aitoa kiinnostusta Destiaa ja infra-alaa kohtaan sekä kykyä ymmärtää yritysviestintää kokonaisvaltaisesti.

Sinulle ajankohtaisten puheenaiheiden ja ilmiöiden seuraaminen on luontaista, ja osaat hyödyntää niitä yritysviestinnän näkökulmasta eri viestintäkanavissa. Sinua kiinnostaa erityisesti henkilöstö yhtenä tärkeimmistä viestinnän kohderyhmistä. Pääset työssäsi kehittämään sisäisen viestintämme pääkanavaa Desnet-intranettiä sekä kannustamaan asiantuntijoitamme hyödyntämään mm. sosiaalisen median mahdollisuuksia.

Odotamme

Toivomme, että sinulla on yliopistotutkinto soveltuvalta alalta, pääaineena esim. viestintä, journalismi tai markkinointi. Viestinnän ammattilaisena tuotat monikanavaista sisältöä erinomaisesti suomeksi ja englanniksi, omaat verkkoalustojen ja sisällöntuotannon työkalujen tuntemuksen, erityisesti kokemus Sharepointista on eduksesi. Eduksi katsomme myös osaamisen videoiden suunnittelusta ja tuottamisesta sekä vahvan someosaamisen mm. Facebookista, Twitterista, Instagramista, Periscopesta, Snapchatista ja/tai Youtubesta.Olet joustava, oma-aloitteinen ja idearikas tiimipelaaja. Omaksut nopeasti uusia tehtäviä ja hallitset suuriakin kokonaisuuksia.

Voit olla useamman vuoden kokemuksen omaava ammattilainen tai urasi alkutaipaleella, tärkeintä on oikeanlainen asioihin tarttumisen asenne ja innostus.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn infra-alan näköalapaikalla yhtiössä, joka sanan mukaisesti muuttaa ympäröivää maailmaa toimivammaksi.

Lisätietoja

Hae lähettämällä hakemuksesi ja CV:si PDF- muodossa viimeistään maanantaina 19.6.2017 täällä: https://apply.atalent.fi/destia-viestinnan-asiantuntija-6-2017 . Huomioithan, että hakemuksia käydään läpi jo hakuajalla.

Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävästä, lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Johanna Otranen, p. 040 641 5810 tai johanna.otranen@destia.fi. Tavoitat Johannan parhaiten puhelimitse keskiviikkona 7.6 kello 9-10 ja tiistaina 13.6 kello 13-14. Hakuprosessista lisätietoa tarjoaa aTalentin Recruitment Manager Mia Paatsalo (+358 50 4680 610, mia.paatsalo@atalent.fi).

Tule luomaan kanssamme toimivampaa maailma!

Sijainti Vantaa, Suomi
Hakuaika 6.6.2017 - 19.6.2017