Työpäällikkö ja työmaapäälliköitä kalliorakentamiseen (Koko Suomi)

19.06.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Avolouhinnan työpäällikkönä vastaat avolouhinnan teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakastyöstä.

Maanalaisen- tai avolouhinnan työmaapäällikkönä vastaat oman projektisi teknisestä ja taloudellisesta toteuttamisesta sekä esimiestyöstä.

Projektit sijaitsevat valtakunnallisesti. Kerrothan hakemuksessasi, millä paikkakunnalla haluaisit tehdä töitä.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta, riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä sekä hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista ja tuloshakuista työskentelyotetta sekä kokemusta vaativien hankkeiden johtamisesta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Pääset toteuttamaan mielenkiintoisia työmaakohteita ympäri Suomea, ja tehtävä tarjoaa erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat projektijohtaja Olli Korhonen (maanalainen louhinta), puh. 050 4016 601 tai olli.korhonen@destia.fi ja tuotantojohtaja Agim Kurteshi (avolouhinta), puh. 040 7004 854 (30.6.-31-7.) tai agim.kurteshi@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 31.7. mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 19.6.2017 - 31.7.2017