Työnjohtajia, Vt 4-urakka (Oulu)

09.06.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme työnjohtajia Ouluun Vt 4-urakkaan. Toimenkuvaan kuuluu hankintojen tekeminen, työvoiman resursointi, työn suorituksen johtaminen, valvonta sekä kustannusseuranta.

Odotamme

Edellytämme soveltuvaa teknistä koulutusta ja matkustusvalmiutta. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme aktiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, oppimishalua ja yhteistyökykyä. Katsomme eduksi 1 lk. betonityönjohtajan pätevyyden sekä kokemuksen suurista infrahankkeista.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Lisäksi tarjoamme monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat projektijohtaja Risto Lippo, puh. 040 5836 128 tai risto.lippo@destia.fi ja johtaja Seppo Ylitapio, puh. 040 7214 129 tai seppo.ylitapio@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 30.6.2017 mennessä.

Liity joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Oulu, Suomi
Hakuaika 9.6.2017 - 30.6.2017