Työnjohtajia ja työmaapäälliköitä Lapin ja Oulun alueelle

01.07.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Oy:n Pohjois-Suomen tulosyksikkö hakee työnjohtajia ja työmaapäälliköitä Lapin ja Oulun alueelle.
Tehtävien sijoituspaikka voi olla Pello, Ranua, Kemijärvi, Sodankylä, Ivalo tai Oulu.
Odotamme Odotamme soveltuvaa teknistä koulutusta, insinöörin tai rakennusmestarin tutkintoa. Kunnossapitokokemus ja/tai rakentamiskokemus katsotaan eduksi. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme aktiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, oppimishalua sekä yhteistyökykyä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 31.7.2016 mennessä.
Lisätietoja Työpäällikkö Heikki Karjalainen, puh 0400 898 362 tai heikki.karjalainen@destia.fi (ajalla 25.-31.7.2016)
Työpäällikkö Tuomo Rauhala, puh 0400 399 131 tai tuomo.rauhala@destia.fi (ajalla 19.-31.7.2016)
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Oulu, Suomi