Työnjohtaja, Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa

05.04.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Pohjois-Suomen tulosyksikkö etsii työnjohtajaa Pohjanmaalle ja Etelä-Pohjanmaalle.
Odotamme Edellytämme soveltuvaa rakennusalan koulutusta, kuten rakennusmestarin tai insinöörin tutkintoa. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme aktiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, oppimishalua sekä yhteistyökykyä. Kokemus kunnossapidosta ja rakentamisesta katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 29.4.2016 mennessä.
Lisätietoja Työpäällikkö Sune Nygård, puh. 0400 751 265 tai sune.nygård@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Oravainen, Suomi