Työnjohtaja / Kiviainesmyyjä, Jyväskylä

20.05.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Oy:n Kiviaines –yksikkö hakee työnjohtajaa / kiviainesmyyjää Keski-Suomen alueelle.
Tehtävään kuuluu kiviainesten jalostusten suunnittelu, jalostusten toteutus ja työnjohto, kiviainesten myynti sekä maa-ainesalueiden ylläpitotehtävät (maa-aines- sekä ympäristölupien valmistelu, sekä valvonta).
Odotamme Edellytämme teknisen alan koulutusta, kuten insinöörin tai teknikon tutkintoa. Kokemus maanrakennusalalta ja myyntitehtävistä sekä kiviainesten jalostuksen tunteminen katsotaan eduksi.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme positiivista asennetta ja oppimishalua, innovatiivisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, taitoa saattaa aloitettu työ loppuun sekä matkustusvalmiutta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 15.6.2016 mennessä.
Lisätietoja Myyntipäällikkö Hannu Koponen, puh. 0400 259 876 tai hannu.koponen@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Jyväskylä, Suomi