Työmaapäälliköitä (pk-seutu, Lahti, Hämeenlinna, Tampere, Turku)

04.09.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme tositoimiin työmaapäälliköitä tie- ja katurakentamisen sekä pohja- ja betonirakentamisen projekteille. Työmaapäällikkönä vastaat oman projektisi teknisestä ja taloudellisesta toteuttamisesta sekä esimiestyöstä. Tehtävien toimipaikat sijaitsevat pääkaupunkiseudulla, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Tampereella, Turussa tai sopimuksen mukaan.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta, riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä sekä hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista ja tuloshakuista työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän toimialan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja tehtävästä antavat johtajat
Minna Heinonen (pk-seutu), puh. 040 569 4757 tai minna.heinonen@destia.fi ja
Marko Vasenius (Lahti, Hämeenlinna, Tampere, Turku), puh. 0400 640 637 tai marko.vasenius@destia.fi

Jätä hakemuksesi tositoimiin 17.9.2017 mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 4.9.2017 - 17.9.2017