Työmaapäälliköitä maanalaiseen rakentamiseen Destialle (Etelä-Suomi)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme työmaapäälliköitä maanalaiseen rakentamiseen Etelä-Suomessa
Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Omista vahvuuksistasi ja mielenkiinnon kohteistasi riippuen voit toimia kalliorakentamisen tai maanalaisen betonirakentamisen parissa.  Myös näiden toimialojen yhdistäminen on mahdollista. Raportoit projektista vastaavalle työpäällikölle.
Odotamme Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. DI, insinööri, teknikko), riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä rakennusalan projektienhallinnasta ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta. Tehtävä edellyttää ajokorttia sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi. Fise-pätevyydet katsotaan eduksi, samoin kuin ylipanostajan pätevyys.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Pääset toteuttamaan mielenkiintoisia työmaakohteita pääkaupunkiseudulla, ja tehtävä tarjoaa erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa projektijohtaja (Tunnelirakentaminen / Maanalainen rakentaminen) Esa Juhantila, puh. 0400 539302 tai esa.juhantila@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä
Sijainti Vantaa, Suomi