Työmaapäälliköitä (Etelä-Suomi)

19.06.2017 03:00:00

Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt yhtiö, joka suunnittelee, rakentaa ja ylläpitää liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli MEUR 490. 1 500 tositoimijaamme toteuttavat edistyksellisiä ratkaisuja, jotka edistävät turvallista ja sujuvaa liikkumista, ja tekevät ympäröivästä maailmasta pala palalta toimivampaa.  Destia luo toimivampaa Suomea, jotta tulevaisuuden tekijöillä olisi vahva perusta ja väylät avoimina, minne ikinä he haluavatkin mennä.

Tehtävän kuvaus

Haemme työmaapäälliköitä energiainfran, katurakentamisen ja pohja- ja betonirakentamisen projekteille Etelä-Suomeen. Työmaapäällikkönä vastaat oman projektisi teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä.

Odotamme

Odotamme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta, riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista ja tuloshakuista työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän toimialan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat työpäälliköt Hannu Takala (energiainfra), puh. 0400 174 400 arkisin klo 8-9 tai hannu.takala@destia.fi, Mika Pakkanen (pohja- ja betonirakentaminen), puh. 040 6315 003 tai mika.pakkanen@destia.fi ja Kimmo Perttu (katu- ja muu infrarakentaminen), puh. 0400 311 193 tai kimmo.perttu@destia.fi. Yhteydenotot puhelimitse 3.7.-14.7.

Jätä hakemuksesi tositoimiin 31.7. mennessä.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 19.6.2017 - 31.7.2017