Työmaapäälliköitä Destialle (Pääkaupunkiseutu, Länsi-Suomi)

03.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Haemme työmaapäälliköitä pääkaupunkiseudulle ja Länsi-Suomeen.

Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi / projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä.

Odotamme

Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. DI, insinööri, teknikko), riittävää työkokemusta rakennusalan projektienhallinnasta ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta. 1-luokan betonityönjohtajapätevyys katsotaan eduksi. Tehtävien toimipaikat sijaitsevat pääkaupunkiseudulla, Porvoossa, Lahdessa, Turussa, Tampereella tai sopimuksen mukaan.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antavat johtajat Minna Heinonen (pk-seutu), puh. 040 569 4757 tai minna.heinonen@destia.fi ja Marko Vasenius (Länsi-Suomi), puh. 0400 640 637 tai marko.vasenius@destia.fi

Sijainti Tampere, Suomi
Porvoo, Suomi