Työmaapäällikkö Destialle (Etelä-Suomi)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus Haemme työmaapäällikköä Etelä-Suomeen
Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Omista vahvuuksistasi ja mielenkiinnon kohteistasi riippuen voit sijoittua katu-, pohja-, insinööri- ja väylärakentamisen sekä energiainfran työmaakohteisiin Etelä-Suomen alueella. Raportoit projektista vastaavalle työpäällikölle.

Odotamme Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. DI, insinööri, teknikko), riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä rakennusalan projektienhallinnasta ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta. Tehtävä edellyttää ajokorttia sekä sujuvaa suomenkielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Pääset toteuttamaan mielenkiintoisia työmaakohteita pääkaupunkiseudulla, ja tehtävä tarjoaa erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antavat työpäälliköt Mika Pakkanen ( Pohja-, betoni- ja insinöörirakentaminen) puh. 040 6315003 mika.pakkanen@destia.fi,  Hannu Takala (Energia),  puh. 0400 174400 tai hannu.takala@destia.fi sekä Kimmo Perttu (Katu-, väylä- ja pohjarakentaminen), puh. 0400 311193 tai kimmo.perttu@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!
Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä.
Sijainti Vantaa, Suomi
Avoin, Suomi