Työmaapäällikkö betonirakentamiseen Destialle (Keski-Suomi)

01.02.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Tehtävän kuvaus

Itä-Suomen tulosyksikkö etsii betonirakentamisen työmaapäällikköä Keski-Suomeen sillankorjaamisen ja -rakentamisen projekteille. Työmaapäällikkönä vastaat oman työmaasi projektin teknisestä ja taloudellisesta johtamisesta sekä asiakas- ja esimiestyöstä. Työn sijoituspaikka on Jyväskylä tai sopimuksen mukaan.

Odotamme

Odotamme hakijalta soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. insinööri, teknikko), riittävää työkokemusta vastaavista tehtävistä rakennusalan projektienhallinnasta ja hyviä esimies-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme myös jämäkkää, oma-aloitteista, aktiivista, tuloshakuista sekä tehokasta työskentelyotetta.

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja antaa työpäällikkö Jaakko Taipale, puh. 040 350 1539

Sijainti Jyväskylä, Suomi