Työmaainsinööri, Turku/Raisio

19.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Länsi-Suomen tulosyksikkö etsii työmaainsinööriä Turun seudulle. Tehtäviin kuuluvat rakennustyömaan työmaatoimiston tehtävät, mm. kustannus- ja aikatauluseuranta, määrälaskenta ja laatuaineiston kokoaminen.
Odotamme Soveltuvaa insinöörin tai rakennusmestarin tutkintoa. Kokemus infrarakentamisesta katsotaan eduksi.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme kykyä itsenäiseen työskentelyyn, suunnitelmallisuutta, ja yhteistyökykyä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen 3.3.2016 mennessä.
Lisätietoja Johtaja Marko Vasenius, puh. 0400 640 637 tai marko.vasenius@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Raisio, Suomi