Turvalaiteasentajia (kiskoliikenne), Destia Rail Oy

02.06.2016 03:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Destia Rail Oy hakee turvalaiteasentajia (kiskoliikenne) rautateiden kunnossapitoon ja rakentamiseen sekä oppisopimusopiskelijoita kiskoliikenteen turvalaiteasentajan tutkintoon Kymenlaakson sekä Etelä- ja Pohjois-Savon alueelle.
Turvalaiteasenatajana toimit kiskoliikenteen ohjaus- ja turvalaiteasentajana. Turvalaiteasentajan tehtäviin kuuluu myös osallistuminen varallaoloon.
Oppisopimusopiskelijana suoritat töiden ohessa kiskoliikenteen turvalaiteasentajan tutkinnon henkilökohtaisen opintosuunnitelmasi mukaan.
Tehtävien sijoituspaikka on Kouvola, Mikkeli, Pieksämäki ja Kuopio.
Odotamme Turvalaiteasentajalta edellytämme kokemusta kiskoliikenteen sähköisten turvalaitteiden asennustöistä. Eduksi katsotaan aikaisempi työkokemus turvalaitteisiin kohdistuvasta huolto- ja viankorjaustöistä sekä tehtävään soveltuva sähköteknisen alan perustutkinto tai kiskoliikenteen turvalaiteasentajan ammattitutkinto.
Oppisopimusopiskelijalta edellytämme sähkö- tai automaatioasentajan peruskoulutusta.
Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme positiivista asennetta ja oppimishalua, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä suunnitelmallisuutta.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Hakeminen Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 30.6.2016 mennessä osoitteessa www.destia.fi.
Lisätietoja Lisätietoja tehtävistä antaa Kouvolan ja Mikkelin osalta työpäällikkö Eija Laukkanen, eija.laukkanen@destia.fi tai puh. 040 5557 958. Pieksämäen ja Kuopion osalta lisätietoja antaa työpäällikkö Henri Kosonen, henri.kosonen@destia.fi tai puh. 044 7700 423.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Kuopio, Suomi