Tiesuunnittelun ryhmä-/projektipäällikkö (Jyväskylä)

13.03.2017 02:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2016 yhtiön liikevaihto oli yli 490 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.

Tehtävän kuvaus

Haemme tiesuunnitteluun ryhmä-/projektipäällikköä Jyväskylään. Ryhmäpäällikkönä vastaat ryhmäsi tuloksesta, ja esimiestyöstä ja/tai projektipäällikön tehtävässä vastaat tiesuunnitteluprojektien tarjousten laadinnasta ja laadukkaasta toteutuksesta. Lisäksi mahdollisesti vastaat erikseen sovittavien asiakkuuksien hoidosta. Työtehtävät määräytyvät hakijan kokemuksen mukaan.

Odotamme

Odotamme teknistä koulutusta (Insinööri/DI), kokemusta tiesuunnittelun projektipäällikön tehtävien hoidosta tai vähintään 3 vuoden kokemusta tiesuunnitteluhankkeiden pääsuunnittelijan tehtävien hoidosta. Arvostamme myös kykyjä asiantuntijapalveluiden asiakas- ja myyntityöhön sekä yhteistyökykyä, halua kehittyä ja kehittää toimintaa.

Tarjoamme

Tarjoamme monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Pekka Karhinen, puh.  040 5576170 tai pekka.karhinen@destia.fi

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Sijainti Jyväskylä, Suomi
Hakuaika 13.3.2017 - 15.4.2017