Tienvarsiteknologian osaaja Destialle (Koko Suomi)

24.10.2016 03:00:00

Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti. Lupaamme asiakkaallemme järkevät ja kustannustehokkaat ratkaisut, digitaalista edelläkävijyyttä ja erinomaiset osaajat.Destian asiantuntijapalveluiden tiestötieto on 30 hengen asiantuntijaryhmä, joka on erikoistunut tienvarsiteknologiaan liittyviin huoltotehtäviin sekä tiestöllä tehtäviin mittauksiin.

Tehtävän kuvaus Haemme tienvarsiteknologian osaajaa
Tuleva työsi liittyy tienvarsiteknologiaan ja tarkemmin liikenteen automaattisten mittausasemien induktiosilmukoiden korjaamiseen ja uusimiseen (Lam-asemat). Lisäksi työkuvaan kuuluu mm. telematiikan- ja automaattisten valvontakameroiden (peltipoliisit) liittyvät huoltotyöt. Työt sijoittuvat ympäri Suomea, joten matkustusvalmius on välttämätön. Projektiluonteisuudesta johtuen työpäivien pituus vaihtelee.
Odotamme Odotamme hakijalta teknisen alan koulutusta (insinööri tai DI). Arvostamme oma-aloitteisuutta ja työtä pelkäämätöntä asennetta sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja yksin, mutta osana tiimiä. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa. Toivomme myös, että sinulla on C- ajokortti tai mahdollisesti jopa C1E. Sähköosaaminen ei ole välttämätöntä, mutta se on hyvä lisäpätevyys. Destia antaa tarvittavat perustiedot ja koulutuksen Lam -asemien huolto- ja korjaustöihin. Tehtävän tarkoituksena on käytännön kautta kehittyä tienvarsiteknologian projektipäälliköksi.
Tarjoamme Tarjoamme itsenäisen ja monipuolisen tehtävän infra-alan näköalapaikalla, missä pääset hyödyntämään alan kehittyneimpiä työmenetelmiä. Tarjoamme erinomaiset urakehitysmahdollisuudet, monipuoliset henkilöstöedut sekä reilut ja ammattitaitoiset työkaverit. Työyhteisössä jokaisen työpanosta arvostetaan – meillä ihmiset viihtyvät ja pääsevät vaikuttamaan. Meillä tehdään töitä rehdisti, rohkeasti ja taidolla.

Lisätietoja Lisätietoja tehtävästä antaa  yksikön päällikkö Arto Kuskelin, puh. 040 5460126 tai arto.kuskelin@destia.fi

Huomioithan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.

Tule joukkoomme luomaan toimivampaa maailmaa!

Hakeminen Jätä hakemus ja CV 13.11.2016 mennessä.
Sijainti Avoin, Suomi
Hakuaika 24.10.2016 - 13.11.2016