Tiensuunnittelun projektipäällikkö, Jyväskylä

19.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Destian Asiantuntijapalvelut työllistää yli 130 suunnittelijaa ja on yksi Suomen suurimpia infrasuunnitteluun keskittyneitä suunnitteluorganisaatioita. Destia on ainoa toimija Suomessa, joka toteuttaa infraan liittyvät palvelut suunnittelusta rakentamiseen asti.

Tehtävän kuvaus Projektipäällikön tehtävässä vastaat projektien tarjoustoiminnasta, projektien ohjauksesta ja laadukkaasta toteutuksesta sekä saat vastuuta asiakastyössä ja mahdollisesti vastaat sovituista asiakkuuksista. Lisäksi Sinulla on mahdollisuuden kehittää ja laajentaa toimintaa. Toimistomme sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella.
Odotamme Tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta (insinööri tai DI) sekä kokemusta haettavan tehtävän tuloksellisesta hoitamisesta. Arvostamme erityisesti destialaista asennetta tarttua asioihin, tahtoa huolehtia tehtävät suunnitelmallisesti ja luotettavasti alusta loppuun, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä positiivista otetta.
Lisätietoja Yksikön päällikkö Pekka Karhinen, puh. 040 557 6170 tai pekka.karhinen@destia.fi
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Hakeminen Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 18.3.2016 mennessä.
Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä infra-alan näköalapaikalla kehittyvässä yrityksessä, hyvät urakehitysmahdollisuudet sekä monipuoliset henkilöstöedut.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Jyväskylä, Suomi