Tarjouslaskija, Oulu/Rovaniemi

08.02.2016 02:00:00

Destia Oy on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat kattavasta maanpäällisestä toiminnasta aina maanalaiseen rakentamiseen. Destia-konsernin liikevaihto oli 462,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.

Tehtävän kuvaus Pohjois-Suomen tulosyksikkö hakee tarjouslaskijaa infrarakentamiseen liittyviin hankkeisiin. Tehtävään kuuluu monipuolisten infrahankkeiden tarjouslaskenta sekä osallistuminen hankkeiden työnsuunnitteluun. Työt voi aloittaa sopimuksen mukaan.
Sopimuspaikka on ensisijaisesti Oulu, mahdollinen myös Rovaniemi.
Odotamme Edellytämme teknisen alan koulutusta, rakennusmestarin tai insinöörin tutkintoa. Henkilökohtaisista ominaisuuksista arvostamme järjestelmällistä, suunnitelmallista ja tulosorientoitunutta toimintatapaa, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, yhteistyökykyä sekä sujuvaa tietoteknistä osaamista.
Aikaisempi työmaakokemus, betonirakenteiden ja pohjarakentamisen tuntemus katsotaan eduksi.
Tarjoamme näköalapaikan Suomen vilkkaimmalle infrarakennusalueelle, mahdollisuuden oman ammatillisen osaamisen kehittämiseen sekä ison yrityksen kattavat henkilöstöedut.
Lisätietoja Tarjouspäällikkö Jorma Pyhäluoto, puh 0400 290 138 tai jorma.pyhaluoto@destia.fi
Johtaja Seppo Ylitapio puh 040 721 4129 tai seppo.ylitapio@destia.fi.
Huomioittehan ystävällisesti, että sähköpostiosoite on vain lisätiedusteluja varten. Hyväksymme vain järjestelmän kautta tulleet hakemukset.
Hakeminen Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 16.3.2016 mennessä.
Työn laatu Kokopäiväinen
Sijainti Oulu, Suomi